Imatge gràfica AMPA MMP

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D’ALUMNES DE
L’ESCOLA MIQUEL MARTÍ I POL DE VILADECANS

Per la present us convoquem a l’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA que es realitzarà el pròxim 26 de maig de 2016, dijous, a les 17.00 hores, al menjador de l’escola, en la que es tractaran els temes següents:
ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació si escau, de l’acta anterior
  2. Aprovació dels comptes de l’exercici anterior (curs 2014/2015), els quals no es van aprovar a l’anterior assemblea. Es convoca a l’antic president de l’AMPA per donar explicacions.
  3. Reclamació de la documentació i dades dels exercicis anteriors a l’anterior Junta de l’AMPA. Informació de les accions realitzades i consulta a les persones associades de les possibles opcions de reclamació.
  4. Incorporació de nous membres a la Junta i canvi de funcions en la Secretaria i Vicepresidència.
  5. Projecte d’Extraescolars
  6. Projecte de Socialització
  7. Aprovació dels nous estatuts (no estaven actualitzats des del 2004 i no podem accedir a les subvencions per aquest motiu)
  8. Reducció de la quota de Soci a 25 € per família
  9. Festa fi de curs
  10. Torn obert de paraula

S’oferirà servei d’acollida, prèvia reserva de plaça enviant un correu electrònic a l’AMPA abans del dia 24, amb el nom i cognoms del o dels nens i el número de soci de l’AMPA.

Viladecans, 11 de maig de 2016

Nota: Es prega a totes les persones associades que en cas de no rebre cap correu amb les notificacions de l’AMPA, ens facin arribar un correu electrònic a l’adreça info@ampamiquelmartipol.es amb el nom de la família per tal de verificar les dades.
Com a mesura de col·laboració amb el medi ambient les úniques notificacions en paper es realitzaran mitjançant el taulell de l’AMPA i/o de l’Escola.