Imatge gràfica AMPA MMP

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES D’ALUMNES DE
L’ESCOLA MIQUEL MARTÍ I POL DE VILADECANS

Per la present us convoquem a l’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA que es realitzarà el pròxim 18 d’octubre de 2016, dimarts, a les 16.45 hores, al menjador de l’escola, en la que es tractaran els temes següents:
ORDRE DEL DIA

1. Lectura i aprovació si escau, de l’acta anterior
  2. Aprovació dels comptes de l’exercici anterior (curs 2015/2016)
  3. Presentació del Pressupost pel curs 2016/2017
  4. Activitats extrarescolars que s’han posat en marxa
  5. Millores aconseguides al Menjador per a aquest curs
  6. Comandes d’equipació per l’escola
  7. Festes durant el curs
  8. Projecte de Carnestoltes 2017
  9. Dades i informació de la Socialització de Llibres de text
  10. Torn obert de paraula

S’oferirà servei d’acollida, prèvia reserva de plaça enviant un correu electrònic a acollida@ampamiquelmartipol.es abans del dia 16 d’octubre, amb el nom i cognoms del o dels nens, motiu de l’assemblea “Acollida Assemblea”  i el número de soci de l’AMPA. També podeu demanar l’acollida omplint aquest formulari que trobareu al nostre Web .

Viladecans, 3 d’octubre de 2016

Nota: Es prega a totes les persones associades que en cas de no rebre cap correu amb les notificacions de l’AMPA, ens facin arribar un correu electrònic a l’adreça info@ampamiquelmartipol.es amb el nom de la família per tal de verificar les dades.
Com a mesura de col·laboració amb el medi ambient les úniques notificacions en paper es realitzaran mitjançant el taulell de l’AMPA i/o de l’Escola.