Des de la comissió d’Extraescolars es gestionen els acords amb diferents empreses per a poder fer activitats pels alumnes fora de l’horari escolar i dins de les instal·lacions de l’escola. Aquesta comissió també és l’encarregada de tancar una proposta per als casals d’estiu.

Actualment les empreses que s’encarreguen de l’oferta d’activitats extraescolars a la nostra escola són les següents:

PAIDO: és l’associació de lleure que s’encarrega de les extraescolars d’esports. Més informació dels horaris i inscripcions.

Escola de música Big Band: és l’escola que imparteix els cursos de música extraescolars. Els més petits aprenen iniciació a la música mentre que a partir de primària s’ensenya a tocar un instrument. Més informació.

Helen Doron: extraescolar d’anglès per a tots els cursos. Més informació sobre horaris, preus i inscripcions.

Club Rítmica la Unió Viladecans: cursos de gimnàsia artística. Més informació

Piscina al Pòdium. Més informació

Fundació Ciutat de Viladecans: a través d’ells s’apropa la programació i robòtica als nens i nenes. Més informació

Hamlet, escola d’arts escèniques: aquesta escola s’encarrega dels cursos de teatre. Més informació.

Consulta la programació d’extraescolars per al curs 2018/19

Tens preguntes o suggeriments sobre les activitats extraescolars? T’agradaria fer una activitat que no tenim en l’oferta? Envia’ns els teus dubtes a info@ampamiquelmartipol.es.