Destacat_ActivitatsFamSocies

Tallers realitzats per: Fundació Ciutat de Viladecans

Aquesta activitat extraescolar presenta la programació i robòtica es presenta per a nens i nenes a partir de 4t de primària.

És una activitat que es divideix en tres blocs diferenciats. En el primer trimestre es realitza la introducció a la programació i robòtica, mitjançant la tècnica “blocking” i es fa un recorregut per diferents jocs i animacions i s’ensenya a l’alumnat com treballar amb la programació en SCRATCH. En el segon trimestre es fa programació amb BITBLOQ, que és el llenguatge amb el que funcionà el robot “Printbot Evolution” i en el tercer trimestre es fa el muntatge i la posada en marxa del robot.

Aquesta activitat es durà a terme els dimecres, de 16:30 a 18:00h a la sala d’informàtica de l’escola Miquel Martí i Pol. Les places disponibles per a l’activitat extraescolar són 12 i es realitzarà amb un mínim de 8 nens o nenes inscrits/es.

La gestió del pagament la farà la Fundació Ciutat de Viladecans. El preu és de 30€ mensuals amb el robot inclós.

Inscripció Robòtica 2018-19